درک و تقویت نقاط قوت

هر کس با بصیرت و توجه به خود و شناخت صحیح از خود می‌تواند توانایی‌های خود را شناسایی کرده و به تقویت و جهت دادن آن‌ها بپردازد. افراد موفق حتماً باهوش‌ترین‌ها نیستند، بلکه در اکثر موارد وقتی به مسیر موفقیت و پیشرفت آن‌ها دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم که با شناخت دقیق و مناسب از خود و نقاط قوت و تقویت آن به بهترین صورت به آن‌چه الان از نظر خودشان و اطرافیان به عنوان موفقیت از آن صحبت می‌شود، رسیده‌اند.

به طور مثال اگر فردی درس ریاضیات،فیزیک،شیمی یا …. را سر کلاس درس و با تدریس معلم به راحتی درک می‌کند و در دوران تحصیل نمرات خوبی کسب می‌کند با تقویت بهتر این درس، هم در کنکور سراسری و هم در دانشگاه می‌تواند در آن به خوبی پیشرفت کرده و آن را به نقطه‌ی قوتش تبدیل کند. او در آینده نیز در کنار هر شغلی که کسب خواهد کرد می‌تواند در خانواده از آن استفاده کرده و در کنار همه‌ی این موارد به عنوان یک منبع درآمد نیز از آن استفاده کند. این در مورد هر نقطه‌ی قوتی دست‌یافتنی خواهد بود.

مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,مهندس مسعودی٬ استاد٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است,مشاوره کنکور

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی