دو هفته به کنکور مانده چه کارهایی انجام دهم

دو هفته به کنکور مانده چه کارهایی انجام دهم

دو هفته به کنکور مانده چه کارهایی انجام دهم – در هفته های پایانی کنکور به دلیل استرس و خستگی دانش آموزان، اغلب آن ها ناامید شده و یا دست از درس خواندن می کشند. این در حالی است که دانش آموزان موفق، با تسلط بر احساسات خود توانسته اند نتایج مطلوبی از کنکور بگیرند. بنابراین دو هفته مانده به کنکور شاید زمان زیادی نباشد، اما به اندازه تمام زمان های قبل از آن مهم و حساس است.

تمامی نکاتی که دو هفته مانده به کنکور باید انجام داد

انجام این راه کارها و توجه به این نکات باعث می شود که دانش آموزان بتوانند کنکور موفق تری داشته باشند.

  • تنظیم خواب در این دو هفته. ۱۴ روز زمان مناسبی برای تغییر روند خواب است. زیرا که بسیاری از دانش آموزان عادت به شب بیداری داشته و صبح ها خواب هستند. که این امر در روز کنکور به ضرر دانش آموزان تمام می شود.
  • زدن تست های زمان بندی شده و تست های کنکور سال های گذشته. این امر باعث تسلط دانش آموز و کاهش اضطراب وی می شود.
  • شبیه سازی کنکور. مشاهده شده است که درد های جسمانی و عدم تمرکز بر سرجلسه کنکور مانع از کسب یک نتیجه خوب می شود. بنابراین در این دو هفته در کنار زدن تست های کنکور سال های گذشته باید در فضای شبیه به کنکور صورت گیرد.
  • دست کشیدن از خواندن. بسیاری از دانش آموزان عادت دارند تا قبل از ورود به جلسه کنکور، کتاب را در دست داشته باشند. باید گفته شود خواندن محض هیچ کمکی به پیشرفت دانش آموز نمی کند. بلکه این تمرین و مرور مطالب است که باعث تثبیت مطالب در ذهن می شود. بنابراین در این دو هفته باید تست های زمان دارد و تکمیلی کار کرد.

دو هفته به کنکور مانده چه کارهایی انجام دهم

مواردی که ذکر شده نکات ریزی در باب موفقیت دانش آموزان می باشد. امید است که با رعایت نکات ذکر شده، شاهد موفقیت دانش آموزان باشیم.

مهندس سلام

 

برای موفقیت در کنکور با تدریس حرفه ای اساتید برتر کشور و کنکور آسان است

همراه باشید

استاد احمدی ، مهندس امیر مسعودی ، مهندس عارف ربیعیان ، دکتر مهدی شیخی

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان و بهره مندی از

طرح ویژه نوروزی کنکور آسان است

با شماره های

۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱

۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲

تماس بگیرید

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی